Wewnętrzny spokój i pewność siebie w trudnych relacjach są możliwe wtedy, gdy za plecami mamy świetny warsztat skutecznego reagowania podczas trudnych rozmów, trudnych pytań i w sytuacjach konfliktowych.
Jest to spektakularne szkolenie, wręcz uskrzydlające. Tematy szkolenia budują logiczny łańcuch zagadnień, odpowiedzi na które odkrywają zupełnie nowe obszary, uświadamiają przyrodę, sedno czyli przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych i efektywne sposoby ich rozwiązania. Duża dawka praktyki i ćwiczeń sprawia, że po szkoleniu zastaje nie tylko obszerna wiedza ale i niezawodne umiejętności.
Cele szkolenia
Nabycie wiedzy i warsztatu umiejętności skutecznego radzenia w sytuacjach trudnych i kryzysowych – konfliktowych.
Podczas szkolenia dowiesz się, poznasz:
• Podstawy mechanizmu sprzedaży;
• Na czym polega skuteczna postawa wobec kontrahenta;
• Zasady i narzędzia niezbędne do efektywnych wystąpień publicznych;
• Podstawy Emisji Głosu EGOsing: jak odkrywać (ćwiczenia), używać (dźwięcznie, donośnie mówić nie męcząc się) i dbać (odpowiednia higiena) o swój głos;
• Umiejętności konstruktywnej komunikacji: prowadzenie rozmowy, skuteczne reagowanie na różne rodzaje pytań;
• Blokady komunikacji, błędy poznawcze;
• Jak skutecznie prowadzić spór konstrukcyjny;
• Jak rozpoznać rodzaj konfliktu i jak na niego odpowiednio i skutecznie reagować;
• Sposoby skutecznych reakcji i zachowań w sytuacji konfliktowej;
• Sposoby doskonalenia umiejętności interpersonalnych.
Dlaczego moje szkolenie jest wyjątkowe?
Amerykański wpływ
Wiedzę oraz metody prowadzenia szkoleń i prezentacji z niewątpliwie mocnym amerykańskim wpływem Elena nabyła podczas unikatowych szkoleń a później cennej wieloletniej współpracy z Simonem Episkoposianem jednym z wiodących szkoleniowców w Rosji oraz charyzmatycznym amerykańskim trenerem Kirkem Rectorem - JD, Harvard Magister Business and Management, studentem i przyjacielem Vernona Wolfe'a, twórcą, założycielem i prezesem Rosyjskiego Stowarzyszenia Cold Dynamics. Certyfikaty Mistrza Sztuki Sprzedaży oraz Mistrza Sztuki Prezentacji byli zdobyte przez Elenę Egorovą właśnie w tym okrasie.
Metody szkoleniowe
Szkolenia są prowadzone w sposób interaktywny, metodą coachingową czyli uczestnicy odkrywają wiedzę odpowiadając na pytania prowadzącej. Ten sposób prowadzenia zajęć sprawia, że przekazywana w krótkim czasie nauka jest błyskawicznie utrwalana gdyż jest podparta osobistym doświadczeniem uczestników szkolenia. Dodatkowe metody stosowane podczas szkolenia: moderacja, mini wykład, praca z kartkami, metafora, dyskusja grupowa, technika twórczego myślenia, studium przypadku, indywidualne występowanie na forum, obserwacja, praca w trojkach, gra, konsultacje indywidualne.
Elena Egorova
Bogate doświadczenie prowadzenia szkoleń i warsztatów, wieloletnia praktyka wokalna, świetne wykształcenie sprawia, że na rynku specjalistów prowadzących szkolenia Elena Egorova staje się na pozycji praktycznie bezkonkurencyjnej. Charyzma, ergetyka Eleny, holistyczne podejście do nauczania – to wszystko powoduje, że uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez nią staje się wydarzeniem zupełnie wyjątkowym i niezapomnianym, co potwierdzają uczestnicy szkoleń , warsztatów i indywidualnych lekcji w swoich opiniach.
Program szkolenia
Moduł 1. Wprowadzenie, poznanie się
- Reguły pracy;
- Przestawienie się;
- Weryfikacja oczekiwań i zaplanowanie toku dalszej pracy.
Moduł 2. Wiedza, a przekonania
- Mechanizm sprzedaży: definicja, dźwig sprzedaży,
- Sztuka prezentacji: umiejętne zarządzanie treścią, obrazem, dźwiękiem;
Moduł 3. Warsztat umiejętności interpersonalnych
- Postawa, gotowość, nastawienie;
- Błędy poznawcze;
- Dobre maniery czyli spis słów zabronionych;
- Asertywna postawa;
- Technika efektywnego mówcy;
- Umiejętne kierowanie przekazem werbalnym i niewerbalnym;
- Emisja głosu EGOsing: techniki odkrycie i rozwoju głosu.
Praktyczne zajęcia tego bloku: ćwiczenia prawidłowej mowy oraz kilka ćwiczeń emisji głosu.
Moduł 4. Komunikacja
- Efektywna postawa wobec kontrahenta;
- 12 blokad komunikacji interpersonalnej;
- Umiejętności aktywnego słuchania;
- Style postawy komunikacji;
- Prawidłowa komunikacja.
Moduł 5. Strategia rozwiązywania konfliktów
- Techniki prowadzenia rozmowy;
- Skuteczne reakcje na pytania (ćwiczenia);
- Trudne pytania: przyczyny skuteczne reakcje (ćwiczenia);
- Sposoby rozwiązywania konfliktów;
- Spór konstrukcyjny;
- Technika zarządzania konfliktami (ćwiczenia).
Praktyczne zajęcia tego bloku: praca z pytaniami, prawidłowe reakcje na trudne, kontrowersyjne pytania. Ćwiczenia prawidłowych reakcji w sytuacji konfliktowych według określonego programu.
Moduł 6. Plan rozwoju
- Weryfikacja oczekiwań,
- Zadania domowe.
Szczegóły treści tematycznej zostaną dopasowywane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy.
Zapisz się na szkolenie
ZAPISY:
Dla rezerwacji miejsca trzeba:
- Opłacić uczestnictwo – 550 zł. Dane do przelewu: Elena Egorova,
Dzieci Warszawy 21N, 02-495, Warszawa, konto bankowe: 10 1160 2202 0000
0003 6233 1708 Bank
Millennium, tytuł przelewu “Warsztat Zarządzanie Konfliktami”. - Wysłać na adres info@egorova.pl swoje dane: Imię, Nazwisko, datę Warsztatu i informacje kontaktowe.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Czas warsztatów:
5 godzin: 2 dni po 2,5 godz., (11:00 – 13:30)
Koszt uczestnictwa: 550
PLN, koszty warsztatów włączone: materiały piśmiennicze, woda, kawa,
herbata. W przypadku nauki online wydrukowane materiały piśmiennicze
zostaną wysłane pocztą.
Materiały piśmiennicze: Każdy uczestnik otrzymuję tematyczną ilustrowaną książeczkę do wypełnienia podczas warsztatu.
Kwalifikacje po ukończeniu: Imienny Certyfikat ukończenia programu. Warunki ukończenia: 90% udziału w zajęciach.
Lokalizacja: Warszawa, Ursus, Dzieci Warszawy 21N;
Liczba Uczestników: do 8 osób.
Masz pytania?
Tel: (+48) 508 444 264
Mail: info@egorova.pl